SMAX

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Påsk på mitt vis!

Av Sandra - 29 mars 2013 12:23

Jag kan inte påstå att jag firar påsk. Men det är ändå en högtid så något blir det juh. Jag har juh skapat en egen tradition med att göra en skattjakt till påskäggen. Jag har nu i 4år gjort ordentliga jakter, men inte i år! Daniel fick välja hur han skulle hitta sitt ägg och valde en genomsökning av lägenheten med "fisk, fågel eller mittemellan" metoden. Men förhoppningsvis så får jag för en gång skull en skattjakt gjord av honom! Spännande!

Men jag har iaf bakat mina påsk-cupecakes! Närmare 50st faktiskt! Dem är lätta att göra och goda och utseendet passar bara till påsk!

 

   

 

Men det bästa av allt är att jag fick sminka mig som påsk"kärring"! Jag tycker juh sånt är så roligt! Inte nog med det så fick jag med mig alla mina kollegor på idén! Så på skärtorsdagen var vi alla söta som socker! Bara lite lätt så där så vi såg mer ut som påskgodis än kärringar! Jag tycker juh sånt här är så kul så jag är så tacksam eller vad man ska säga för att mina kollegor var med på det! Det uppskattades även utav många kunder, så ja TUMMEN UPP!

 

   

 

GLAD PÅSK!

 

  smax

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 augusti 2013 23:01


    Suck it up and move on! And take a photo, of course!     smax ...

Av Sandra - 18 maj 2013 20:28

Nu har sommarkänslorna kommit hit. Det har exploderat här, gissar att det gjort det i hela landet. Men här har det blivit grönt, alltså björkarna har inte slagit ut med krokusarna har kommit upp. Det är varmt och härligt. Det är denna tiden som är nä...

Av Sandra - 12 maj 2013 19:27

Solvärmen har äntligen nått till norr! Wihoo! Första dagen som solen verkligen bjudit på en liten liten sommarkänsla. Så jag har städat på balkongen och förberett för alla små plantor. De plantor som skulle få sig en omplantering fick det och det som...

Av Sandra - 5 maj 2013 22:52

Äntligen har det blivit väder för att ägna sig åt geocaching! Tidigare ikväll var jag och Daniel ute och tog TVÅ! Våra första för egen räkning! Det var roligt men Daniel var nästan för bra. Han hittade de små burkarna innan jag ens hunnit börja leta ...

Av Sandra - 30 april 2013 19:51

Vår fina katt Linus har åkt till himlen. Jag vet att det inte är något som är kul att läsa om. Vid en sån här händelse så finns det inget man kan göra, även om man önskar man kunde, men en sak jag kan göra är att blogga lite om honom, för han var så ...

Mee:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards