SMAX

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Djungel.

Av Sandra - 31 oktober 2012 22:05

Ja men eftersom jag snart har mig en iPhone så tänkte jag "lika bäst att fixa ett skal innan den kommer". AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH! Det finns så många!

Jag började kolla i lite butiker, men bara kollade. Tänkte om det är något jag fastnar för så kan jag juh köpa det. Sen slog det mig att det går juh säkert att designa själv på nätet och annars finns det säkert billigare på nätet oxå för den delen. Det är nästan så att jag önskar att jag inte kommit på det. Det är såååååå många olika. HUR SKA JAG KUNNA VÄLJA!?

Kul med ett egendesignat med ett fotografi tänker jag, jaha, hur ska jag kunna välja ett fotografi...? Som dessutom ska passa alla årstider, alla mina humör och "sinnestillstånd"...Ska kolla med pappa om han vill måla ett åt mig oxå, sen ska jag måla ett själv när det finns tid till det. Det kommer ta lång tid innan det att jag bestämt mig för vad för skal jag ska ha. Jag tvivlar stark på att jag kommer komma fram till ett, det blir nog några stycken olika...

 

( I-landsproblem Deluxe skulle jag nog vilja kalla detta "problem". Vill inte ens kalla det för problem, låt oss kalla det för beslutsångest)

 

 

Printscreen från google.

 

  
  smax

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 augusti 2013 23:01


    Suck it up and move on! And take a photo, of course!     smax ...

Av Sandra - 18 maj 2013 20:28

Nu har sommarkänslorna kommit hit. Det har exploderat här, gissar att det gjort det i hela landet. Men här har det blivit grönt, alltså björkarna har inte slagit ut med krokusarna har kommit upp. Det är varmt och härligt. Det är denna tiden som är nä...

Av Sandra - 12 maj 2013 19:27

Solvärmen har äntligen nått till norr! Wihoo! Första dagen som solen verkligen bjudit på en liten liten sommarkänsla. Så jag har städat på balkongen och förberett för alla små plantor. De plantor som skulle få sig en omplantering fick det och det som...

Av Sandra - 5 maj 2013 22:52

Äntligen har det blivit väder för att ägna sig åt geocaching! Tidigare ikväll var jag och Daniel ute och tog TVÅ! Våra första för egen räkning! Det var roligt men Daniel var nästan för bra. Han hittade de små burkarna innan jag ens hunnit börja leta ...

Av Sandra - 30 april 2013 19:51

Vår fina katt Linus har åkt till himlen. Jag vet att det inte är något som är kul att läsa om. Vid en sån här händelse så finns det inget man kan göra, även om man önskar man kunde, men en sak jag kan göra är att blogga lite om honom, för han var så ...

Mee:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards