SMAX

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Böcker!

Av Sandra - 27 oktober 2012 23:42

Jag beställde hem några böcker som jag fick hem idag. Vilken skillnad det är på priset på nätet och butik när det gäller böcker. Måste juh gå jättedåligt för bokhandlarna, det som är bra med dem är att man kan gå dit och bläddra i böckerna för att se om dem är bra. Sen beställa dem mycket billigare från nätet. Hmm. Jag har iaf köpt Hungerspelen-trilogin, tänkte att eftersom dem är ungdomsböcker så kanske jag faktiskt kan läsa dem. Jag är juh sämst på att läsa böcker.

Sen var det juh det här med virkning, har gått sisådär för mig kan man säga, så jag har köpt en bok som heter "Börja virka". Får se hur det går...Men den bok som jag ser mest fram emot heter "Sy dina egna kläder".

När jag öppnade paketet med alla böcker så sa jag till Daniel "så här många böcker har jag aldrig köpt" det följdes snabbt med en tanke som slog mig "Jag har nog inte ens köpt så här många böcker på ett år". Nu lite senare kan jag knappt komma på att jag köpt en enda bok som inte är en kokbok, någonsin...

 

 

 

Som sagt, den jag ser mest fram emot "sy dina egna kläder", den var jag och bläddra i innan jag köpte den från nätet.. Men jag fick vänta en månad på att den skulle släppas och jag kunde bläddra i den..AHH. Den verkar jättebra! Efter den snabba överblicken nu ikväll så känns det som att alla detaljer, stora som små finns med!

 

 

 

För att ni verkligen ska förstå hur bra den verkar har jag gjort en liten "blädderfilm". Inte bara för att ni ska förstå utan oxå för att jag fortfarande tycker det är kul med min slowmotion-kamera. 5 sekunders verklighet blir lite mer än en minut på film. Det var svårt att hinna bläddra igenom denna bok på bara 5sek! Men jag måste nog säga att musiken till denna film är bättre än själva filmen. Helt klart!

 

 


  smax  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 augusti 2013 23:01


    Suck it up and move on! And take a photo, of course!     smax ...

Av Sandra - 18 maj 2013 20:28

Nu har sommarkänslorna kommit hit. Det har exploderat här, gissar att det gjort det i hela landet. Men här har det blivit grönt, alltså björkarna har inte slagit ut med krokusarna har kommit upp. Det är varmt och härligt. Det är denna tiden som är nä...

Av Sandra - 12 maj 2013 19:27

Solvärmen har äntligen nått till norr! Wihoo! Första dagen som solen verkligen bjudit på en liten liten sommarkänsla. Så jag har städat på balkongen och förberett för alla små plantor. De plantor som skulle få sig en omplantering fick det och det som...

Av Sandra - 5 maj 2013 22:52

Äntligen har det blivit väder för att ägna sig åt geocaching! Tidigare ikväll var jag och Daniel ute och tog TVÅ! Våra första för egen räkning! Det var roligt men Daniel var nästan för bra. Han hittade de små burkarna innan jag ens hunnit börja leta ...

Av Sandra - 30 april 2013 19:51

Vår fina katt Linus har åkt till himlen. Jag vet att det inte är något som är kul att läsa om. Vid en sån här händelse så finns det inget man kan göra, även om man önskar man kunde, men en sak jag kan göra är att blogga lite om honom, för han var så ...

Mee:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards