SMAX

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Dem där bortglömda...

Av Sandra - 26 september 2012 23:18

Jag har just rotat runt i min externa hårddisk där jag lagrar ca 95% av alla tusentals fotografier jag har. Dem resterande 5% ligger på datorn men ska flyttas över till hårddisken dem med.. Men iaf, jag har massor med bilder och det är så många som jag tycker om så mycket. Nu när jag gått igenom dessa så känner jag en "inre frid" inom mig, över att jag har hunnit gjort så mycket roligt detta år. Av alla foton jag tar (och daniel fotar på mig) är det så få ni alla får se. Många gånger för att det inte är något speciellt utan det bara är. Men dem fotografierna jag nu kommer visa tog jag i ett visst syfte... Dem flesta har oxå Daniel tagit då dem är på mig, och det är sällsynt att hitta så här många på mig då jag oftast är bakom kameran...

Nu är dessa foton tagna i vintras, dem får mig faktiskt att längta tilbax till den bitande norrländska kylan och det snötäckta landskapet. Jag kommer svära över att jag skrev detta så fort det är en enda liten snöflinga på bilen som jag behöver soppa/skrapa bort. Men men...

 

Anledningen till att kameran nu fick följa med på denna skridskotur var för att jag åker bara skridskor en gång om året. Detta brukar jag ALLTID göra tillsammans med min fina vän Sara. Detta år blev det inte så vilket bara var fel, fel , fel... Därför togs denna bild till henne:

 

 

Kort sagt: Sara, jag saknade dig när jag åkte skridskor i vintras! 

(Jag saknar dig nu oxå, men det ver extra mycket när det var skridskoåkning kommer jag ihåg)

 

 

 

 Jag tror jag fick dem där skridskorna när jag gick i 6:an av min pappa i julklapp eller födelsedagspresent. Kan fortfarande ha dem! AWESOME!

 

 

  "Har du solen med i bild, är den riktad rakt in i kameran??"

 

 

Turdelus!

 

 

   

Daniel kan han med! (utan skridskor....)

 

 

 

Det gör juh så där galet ont i fötterna efter att man åkt kanske 10 minuter, jag behövde helt enkelt vila lite där!

 

  smax

 
 
Ingen bild

dahlgrenskan

27 september 2012 12:20

Åååh, du är så söt! Det här gjorde mig dag, helt klart! I vinter är det jag som åker till Luleå o åker skridskor med dig (och den här gången ska jag ha målat mina skirdskor!). Saknar dig massor, puss o kraaam!!

Sandra

27 september 2012 12:39

Eller så åker vi skridskor i Paris! Du får ta och måla dem där, börja nu så kanske du är klar om några år...

 
sofia kusino

sofia kusino

4 oktober 2012 23:32

Måste säga att det var fina bilder, dock började jag frysa när jag såg dom! :I

Och sen när jag läste att du skulle börja svära när dom första snöflingorna landar på din bil...då började jag sakna dig ännu mer för jag såg dig verkligen framför mig, muttra och slänga lite med rutskrapeborsten hastigt och hoppas att all snö följe med och sen den där posen du gör när du blir frustrerad! =) <3

http://sofia

Sandra

4 oktober 2012 23:37

Det låter verkligen som mig och jag tror jag vet vad det är för pose du syftar på.. Jag har inte tänkt på det själv, men nu när du säger det så.. Ja, jag har en irriterad/frustrerad pose! saknar dig oxå, hade velat vara med på din födelsedag och födelsedagsfest.. Massa kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 augusti 2013 23:01


    Suck it up and move on! And take a photo, of course!     smax ...

Av Sandra - 18 maj 2013 20:28

Nu har sommarkänslorna kommit hit. Det har exploderat här, gissar att det gjort det i hela landet. Men här har det blivit grönt, alltså björkarna har inte slagit ut med krokusarna har kommit upp. Det är varmt och härligt. Det är denna tiden som är nä...

Av Sandra - 12 maj 2013 19:27

Solvärmen har äntligen nått till norr! Wihoo! Första dagen som solen verkligen bjudit på en liten liten sommarkänsla. Så jag har städat på balkongen och förberett för alla små plantor. De plantor som skulle få sig en omplantering fick det och det som...

Av Sandra - 5 maj 2013 22:52

Äntligen har det blivit väder för att ägna sig åt geocaching! Tidigare ikväll var jag och Daniel ute och tog TVÅ! Våra första för egen räkning! Det var roligt men Daniel var nästan för bra. Han hittade de små burkarna innan jag ens hunnit börja leta ...

Av Sandra - 30 april 2013 19:51

Vår fina katt Linus har åkt till himlen. Jag vet att det inte är något som är kul att läsa om. Vid en sån här händelse så finns det inget man kan göra, även om man önskar man kunde, men en sak jag kan göra är att blogga lite om honom, för han var så ...

Mee:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards