SMAX

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Paris!

Av Sandra - 25 september 2012 23:19

Efter det tredje 3timmars skypesamtalet har nu jag, Rich, Dite och Sara bokat en resa till Paris över nyår! WIHOO! Det ska bli så roligt! Nu har jag nått jättekul att se fram emot, väldigt länge..Kanske för länge! Men det är iaf bokat! Ville bara skriva det innan jag går och lägger mig nu! Natti natt!

 

 

Haha! Jag tog bilden från Google och nu såg jag att det står 1989 på eiffeltornet! Det passar mycket bra då alla vi som åker är födda -89!

 

  smax

 

 

 
 
Ingen bild

Rich

26 september 2012 00:17

Fan va roligt vi kommer ha!! Det är precis så som bilden ser ut som jag hoppas på!! å det måste ju va ett tecken med 89!! :)

Sandra

26 september 2012 06:36

Som bilden fast kallare tror jag.. Ja, eller hur det är ett tecken!

 
Ingen bild

doppsko

26 september 2012 18:02

Coolt med de dära -89. va'e oddsen. :)

 
Ingen bild

dahlgrenskan

26 september 2012 20:10

Åååh, det ska bli såå kul =D

 
Ingen bild

Dite

27 september 2012 07:56

Det kommer att bli så mysigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 augusti 2013 23:01


    Suck it up and move on! And take a photo, of course!     smax ...

Av Sandra - 18 maj 2013 20:28

Nu har sommarkänslorna kommit hit. Det har exploderat här, gissar att det gjort det i hela landet. Men här har det blivit grönt, alltså björkarna har inte slagit ut med krokusarna har kommit upp. Det är varmt och härligt. Det är denna tiden som är nä...

Av Sandra - 12 maj 2013 19:27

Solvärmen har äntligen nått till norr! Wihoo! Första dagen som solen verkligen bjudit på en liten liten sommarkänsla. Så jag har städat på balkongen och förberett för alla små plantor. De plantor som skulle få sig en omplantering fick det och det som...

Av Sandra - 5 maj 2013 22:52

Äntligen har det blivit väder för att ägna sig åt geocaching! Tidigare ikväll var jag och Daniel ute och tog TVÅ! Våra första för egen räkning! Det var roligt men Daniel var nästan för bra. Han hittade de små burkarna innan jag ens hunnit börja leta ...

Av Sandra - 30 april 2013 19:51

Vår fina katt Linus har åkt till himlen. Jag vet att det inte är något som är kul att läsa om. Vid en sån här händelse så finns det inget man kan göra, även om man önskar man kunde, men en sak jag kan göra är att blogga lite om honom, för han var så ...

Mee:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards