SMAX

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Oväder

Av Sandra - 22 augusti 2012 18:22

Helt galet väder här! Läskiga moln och crazy regn! Jag är lite orolig över att det ska börja åska... Det har åskat tre gånger den här sommaren här vad jag vet om och alla, ALLA gånger har jag varit ensam hemma. Daniel har alltid lyckats vara borta..Jag är juh inte så förtjust i åska så jag tycker inte om att vara ensam när det ska hålla på... Men det som är galet just nu är att på ena sidan av balkongen är blå himmel med lite vita fluffiga moln på medan på andra sidan är det mörkt och oroväckande moln.

 

 

och ena sidan men och andra sidan..

 

 

Idag när jag kom hem efter en liten runda på stan, så låg det något underbart i hallen när jag kom hem! IKEA-katalogen! WIIHOOO! Men jag har inte hunnit bläddra igenom den än för jag tänkte skriva det här inlägget innan det börjar åska, om det nu gör det.. Så det är lite okej om strömmen skulle gå för jag har och göra ändå. Jag kan mysläsa IKEA och en ny tidning som verkar var den perfekta för mig! Den innehåller, scrapbooking, hem och inredning, trädgård m.m och allt detta med tips och inspiration! Sen är den väldigt fint designad oxå! 

 

 

 

Oj vad jag ska läsa nu!
Men bästa är nog ändå IKEA!

 

  smax

 

 
 
Ingen bild

dahlgrenskan

23 augusti 2012 21:49

åh, vi fick också hem IKEA-katalogen, o då tänkte jag på dig =)

Sandra

23 augusti 2012 22:31

åhh, vad sött att du tänkte på mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 augusti 2013 23:01


    Suck it up and move on! And take a photo, of course!     smax ...

Av Sandra - 18 maj 2013 20:28

Nu har sommarkänslorna kommit hit. Det har exploderat här, gissar att det gjort det i hela landet. Men här har det blivit grönt, alltså björkarna har inte slagit ut med krokusarna har kommit upp. Det är varmt och härligt. Det är denna tiden som är nä...

Av Sandra - 12 maj 2013 19:27

Solvärmen har äntligen nått till norr! Wihoo! Första dagen som solen verkligen bjudit på en liten liten sommarkänsla. Så jag har städat på balkongen och förberett för alla små plantor. De plantor som skulle få sig en omplantering fick det och det som...

Av Sandra - 5 maj 2013 22:52

Äntligen har det blivit väder för att ägna sig åt geocaching! Tidigare ikväll var jag och Daniel ute och tog TVÅ! Våra första för egen räkning! Det var roligt men Daniel var nästan för bra. Han hittade de små burkarna innan jag ens hunnit börja leta ...

Av Sandra - 30 april 2013 19:51

Vår fina katt Linus har åkt till himlen. Jag vet att det inte är något som är kul att läsa om. Vid en sån här händelse så finns det inget man kan göra, även om man önskar man kunde, men en sak jag kan göra är att blogga lite om honom, för han var så ...

Mee:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards